fredag 26. desember 2014

Stillheten har inntatt huset

Etter at vi har hatt barn og svigerbarn ut og inn av huset siden lille juleaften, har stillheten kommet tilbake i huset.

Det gir tid til å reflektere og glede seg over alle julegavene 

Det var så mye fint og mye å glede seg over :)

Som denne Sydama jeg har ønsket meg lenge og som jeg fikk :) Er så greit å kunne prøve genserstrikken underveis så jeg håper denne blir flittig brukt fremover



Min datter vet hvor avhengig jeg er av Solan-tøflene mine og hvor utslitte de var. Jeg har forsøkt å holde liv i de med å legge ullsåler i de, men også de var blitt slitte. Men nå har jeg fått nye.. 


Jeg fikk mere lysgele, så da kan jeg lage flere lys. Kanskje de jeg har laget i kalendergave ble godt mottatt så det ønskes flere??


Jeg fikk også noe å kose meg med innimellom slagene i jula 


..og tenk at noen har fått med seg min nissedille, ønske om en større kaffekjele på hytta og ikke minst at noen lager oppvaskklut og kjole til oppvaskmiddelet til meg 


Dette er bare noe at det jeg fikk, men jeg satte virkelig pris på hver eneste gave. Tusen takk, dere som føler dere truffet :) 

Fortsatt god romjul! Her er det Valdres-kofte på pinnene








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar