lørdag 6. desember 2014

Førjulspusleri

I går var vi bedt til gode venner på pinnekjøtt og da drar jo jeg med meg no hjemmelaget. Panelrester, serviett, Decoupagelim, hobbymaling, kanelstenger og hel kardemomme ble skilt





I dag våknet jeg toppladet med full energi, så jeg startet dagen med å gå på butikken. Jeg kunne valgt både Coop Prix, Coop Mega og Kiwi siden alle ligger nærmere, men valget ble Rema 1000 på Gjelleråsen. Da fikk jeg 6 km,  fin tur i solskinnet og handlet samtidig siden jeg ikke skulle ha så mye...trodde jeg. Gikk for å kjøpe lutefisk og krydder til syltelaging i morgen, men siden de hadde fersk medisterfarse kjøpte jeg det også. 3 km med nesten 8 kg på ryggen. Får ta det som trening. Etterpå stekte jeg medisterkaker og julefarsen vi kjøpte i Sverige.




Jeg har jammen fått laget et lyshjerte av bjørkekvister til meg selv også



På 30 årsdagen min fikk jeg en flott blomsterdekorasjon av søskenbarnet mitt (Astrid H. Berntsen). Denne har hengt på veggen i 21 år nå og er preget av tidens tann. Siden dette er et kjært minne vil jeg ikke kaste den, så jeg fornyet den med sølvspray. Syns det ble fint jeg




Jeg har spart på vinkorker et par års tid og mente jeg hadde mange...men jammen ble det for lite til prosjektet mitt....ja, ja får legge det bort og spare videre, så alle mine vindrikkende lesere: spar på korkene og gi de til meg. Som dere ser "kan de helt sikkert brukes til no'"



God helg! Og takk for at du følger meg og mine Hverdagsgleder :) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar