lørdag 20. desember 2014

Mens andre vasker og baker....

...gjør jeg det jeg liker aller mest, pusler og har et eviglangt juleverksted :)

Underveis i julepyntingen ville jeg ha noe å sette nissene mine fra Hadaland Glassverk på. Jeg fant et blankt fat i huset, som ikke var så blankt lengre... 

Med krumspray fra Biltema ble det mye bedre


Og gelelysene jeg lagde kom også på plass her


Innimellom har jeg laget julesnop for mor. Har kuttet ut sukker (prøver iallfall) så i dag ble det brente mandler og fløtekarameller av Sukrin Gold. (Sukrin Gold er et gyllent og lekkert Sukrin som er rikt på smak, men har svært lite kalorier; kun 8 kcal per 100 g, det vil si kun 2 % av kaloriene i vanlig sukker! ) i morgen skal jeg prøve meg på sjokolade av kakomasse og kakaosmør. Økologisk :)

Kan avsløre en kalendergave til... Uggstøfler strikket til min datter






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar