fredag 19. desember 2014

Man tager hvad man haver..

Nå har det meste av julepynten kommet fram og det er ikke akkurat små mengder, selv om jeg tar frem mindre og mindre hvert år.

Uansett må jeg sette bort mye for å få plass til alt og da er det å "gjemme" det bort i skuffer og skap til julen er over. 

Jeg har egentlig irritert meg over glasset i tvskapet lenge og i dag gjorde jeg noe med det!!


Jeg hadde igjen tapet fra oppussing av gamle møbler på hytta i sommer og mens mannen i huset er på julebord benyttet jeg sjansen :)

Resultatet ble slik - og veldig etter min smak:







Glemte å ta et før-bilde, men et lite utsnitt fra et gammelt bilde 



Ellers kan jeg avsløre et juleskilt som ble laget til adventskalendergave i november. Fortsatt panelrest, decoupage, servietter og pynt. 

Jeg glemmer litt hvilken dager jeg har puttet noe hjemmelaget, men jeg kommer til å dele etterhvert som jeg vet at pakkene er åpnet :) nå har jeg sett snap fra datter'n så da kan jeg vise denne:

Underveis:


Ferdig







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar