søndag 14. desember 2014

Kvalitetstid ved kjøkkenbordet

I dag har jeg hatt mange timer på kjøkkenet, uten å bake en kake. Istedet hat jeg hatt en egodag og gjort det jeg liker best. Gid det hadde vært flere slike dager...la tankene flyte og bare lage no

Det startet med en julekrans som ble til underveis av det jeg fant i huset. Satte på en lyslenke tilslutt



Så fortsatte jeg med vinkorkhjertet som stoppet sist helg da jeg fikk for lite korker. Etter at jeg ba om å få korker av mine vindrikkende venner på Facebook, lå det stadig korker på pulten min på jobb. Tusen takk, alle snille kollegaer :) Siden det nærmer seg jul, ble hjertet pyntet med rødt bånd og hjerter i lysslynge



I år kommer også julekortene på veggen, slik at vi kan titte på de hever dag gjennom julen


Resten av tiden har jeg laget lys av lysgele og syltetøyglass. Både med og uten jul som tema. Her er det bare fantasien som stopper deg. Alle er laget av ting jeg hadde i huset. 


Det blir fint med detaljer nede i glasset når lysgeleen heller over. Her er et gammelt juleølglass som aldri var i bruk og et rødbetglass


Og innimellom strikkes det. 

Jeg har nå to nye prosjekt på gang. Jeg har startet på armene til en Valdreskofte


Og i gårkveld startet jeg på Skappelgenseren med mønster. Alt strikkes av garn fra garnlageret :)



Jeg har et adventsmysterie som har bråstoppet og jeg er usikker på om jeg fortsetter. Motivasjonen er liksom ikke tilstede.. Jeg legger det tilside så får jeg se om motivasjonen kommer tilbake 












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar