mandag 22. desember 2014

"Verkstedet" mitt var visst ikke julestengt likevel...

Jeg HADDE faktisk ryddet kjøkkenbordet for alle hobby-dille-greier til jul, men det er fort gjort å finne det fram igjen :)

Etter at jeg laget eggerøre av over 100 egg i går, fikk jeg jo enda noe å lage noe av; eggkartonger kan helt sikkert gjenbrukes på et vis. Tenkte ut en plan i gårkveld og utførte nå i ettermiddag.


De "tuttene" på kartongen ble fine skjermer til lysslynge på bordet. Jeg skar de løs fra kartongen og rundet kantene med saks, slik at de fikk blomsterform


Deretter sprayet jeg de med sølvspray og hull til lyset var jo der allerede, så det var bare å tre på. Kjapp og enkel bordpynt


Ikke lett å få til et godt visuelt bilde, men det ble slik


Når jeg først hadde "rotet" det til igjen på kjøkkenbordet, laget jeg enda et juleskilt...



...og matchende telysholder


Vet ikke om jeg tør å erklære "verkstedet" for julestengt nå, men jeg tror nok det er det

God jul ønskes alle som gidder å følge med på alle mine krumspring :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar