onsdag 30. juli 2014

Sommertid, sommervarme...palle-sommerdusj

Hytte uten innlagt vann kan by på utfordringer når det skal dusjes. Vi har "trådusj" men da må vannet varmes først. Denne sommeren har været vært så bra at sola har ordnet varmt vann i slangen vi har lagt fra bekken. Da ble det en tur til Maxbo etter levegger og en pall til å stå på, litt gammel tapet på pallen så vi ikke får flis i tåa og vips er palle-sommerdusjen klar til bruk.

Og hvis dere lurer på hva jeg holder på med ellers kan dere jo få en sniktitt inn på låven. Det 3.og siste soverommet er straks innflytningsklart, men før det har jeg 3 senger å male. 

Svigerfar har gitt meg flere kasser som skal males også, så jeg har litt å pusle med :) 

Blir lite tid igjen til strikking, men det finner jeg igjen senere. 

Hadde tid til å feire sølvbryllupsdag med topptur til Rundemellen (1345 moh) i går. Tok meg 51 år å bestige toppen som var min daglige utsikt i barndommen. Ting tar tid :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar