torsdag 10. juli 2014

Milkpaint på møbler er gøy

Etter oppussing på soverom på hytta meldte behovet seg for et skap til "hytteklær"

Jeg er heldig som bare kan gå på skattejakt på låven hos svigerfar og da fant jeg dette objektet 
Kjøkkenbenken er fra 1800 tallet i følge svigerfar og har vært benyttet som verktøyskap de siste årene. Jeg fikk denne og svigerfar måtte finne ny plass til verktøyet. 

Milkpaint maling er kjøpt hos http://www.frupigaloppsverksted.no. Den er malt med 2 strøk med 90 % snow white og 10% pitch black og vokset helt til slutt. Rekvedtapet på toppen. Ble fornøyd jeg.


Jeg trengte også et sted å legge alle ullsokkene, så jeg fant også en kasse som ble malt i det samme for dette formålet




Da vi bytta ut et garderobeskap for flere år siden, tok jeg vare på døra med speil (pussig). Tenkte at den "kan helt sikkert brukes til no". Jeg fikk rett og nå fikk jeg bruk for det! Malt i samme maling som kjøkkenbenken og kassen..

Og noen sjablonger for å piffe opp litt


Ble et helt greit soverom på hytta ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar