fredag 1. august 2014

Oppgradering av senger


Siste soverom på hytta er malt og trehvite vegger er en saga blott. Med dette følger det oppgradering av trehvite senger også.

Hovedsenga ble malt med Milkpaint, farge Slate med et dæsj Pitch Black, to strøk, litt sjablong til pynt og helt tilslutt Finishing Oil. Kjempefornøyd!


Køyesengen er 26 år gammel og har vært med på 2 flyttelass før den avsluttet sin nytte på hytta. Denne var også trehvit, selvfølgelig ...alt var jo det på den tiden.. Jeg er usikker på hvor lenge denne blir her, derfor la jeg ikke mye arbeid i den. 1 strøk heftegrunning og 1 strøk maling, rest fra veggmalingen. En kjedelig seng ble pyntet med hjerter (opprinnelig hjerteklyper fra Nille som ble splittet) og sommerfugler som jeg ikke husker hvor jeg kjøpte, men de ble spraylakket i Turkis da de var hvite...

Så får senga duge en stund til ;)

Så var gårsdagens (liten økt før feiring av svigermor) og dagens prosjekt i mål og jeg er i startgropen på nye :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar