fredag 8. august 2014

En gammel låve rommer så mangt

Det er snart ferieslutt og bare små pusleprosjekter som avsluttes

På svigerfars låve finner jeg stadig gjemte skatter. Er så glad for at han tar vare på det meste :) Jeg tømmer og gjenbruker:)

Jeg fant et vindu som er byttet ut fra hytta som min manns far og bestefar satte opp på midten av 60-tallet. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å pusse dette og male det, men ombestemte meg. Det er opprinnelig rødmalt på en side og blå på den andre. Jeg fant ut at den blåfargen passer utmerket til en sofa på hytta, så det ble hengt opp som det var. Skal egentlig henge noen gamle bilder inni rutene, men i mellomtiden pyntet jeg med det jeg fant tilgjengelig på hytta 
Jeg har også heklet et teppe til soverom nr 3. Det ble ikke rundt denne gangen, heklet avlangt slik jeg følte passet best der. Laget av 2 utdaterte gardiner og 2 laken :)

Jeg hadde igjen mer gamle stoffremser og derfor er dette hekleprosjektet påbegynt. På tross av 3 laken, 1 sengeteppe og 3 gardiner ble det ikke nok etter mine planer... Jaja.. Får rive opp litt sengetøy når jeg kommer hjem og fortsette på neste tur til hytta 


Snart går turen hjem, så får vi se om det blir tid og energi til å fortsette med kreative krumspring ved siden av jobben. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar