lørdag 2. august 2014

Det har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert..


Pippis uttrykk passer utmerket i dag. Jeg krummer rygg og går på nye og ukjente områder.

Vi har klart oss med trekrakker på kjøkkenet på hytta i alle år, men med årene har behovet for et mykere sitteunderlag meldt seg. Hmm, kan det ha noe ned alderen å gjøre tro...

Uansett, jeg vil ikke kaste ute de gode, gamle krakkene som startet sin karriere på Valle landbruksskole og som svigerfar reddet fra den sikre død da de ble kastet ut der. Alderen er uviss, men bordet som følger krakkene har innrisset 1936 i bordplata og jeg antar det er en sulten elev som har risset inn dette mens han ventet på mat. 

Både bordet og krakkene bærer en historie og har stått her i 25 år også.

Etter oppussing og rydding på soverommene her, ble det et par skumgummimadrasser til overs - og se nå fant jeg noe å bruke de på også :)

Så i dag har jeg sendt gubben på fisketur med en kompis, og jeg gjør ting jeg ikke kan..Møbeltapetserer er jeg vel ikke, men du verden dette var moro. Spørs om ikke jeg våger meg på større oppgaver innen dette... Tiden vil vise :)



Tok like godt å trekte om en stol som har hatt det for varmt inntil vedovnen en kald vinterdag også

Amatør, men godt fornøyd jeg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar