søndag 11. august 2013

Søndagspussel

Må først ta med lørdagskvelden. Følte for en pause fra strikking, og siden jeg kjøpte "lassevis" med bomullsgarn på salg, hadde jeg lyst å prøve meg på å hekle lyslykt. Surfet rundt på nettet etter oppskrift og falt for den jeg fant her.

På en liten kveldsstund, med rødvin i glasset og ValdresRadio i bakgrunn ble 2 lykter heklet. En perfekt kombinasjon på en avslappende lørdagskveld ;)

Veldig enkelt og ble veldig fine, syns jeg



Søndag "fant" jeg jammen mer yougert, som hadde stukket seg bort i kjøleboden - og gått ut på dato. Da ble det mer scones, laget med Yoplait dobbel 0 så da er de nok ekstra sunne ;) 1 porsjon med blåbær og en med vanilje og melon. Veldig spent på hvordan de smaker... Siden jeg akkurat hadde spist, puttet jeg alt i fryseren uten å smake.



Resten av dagen har ruslet av gårde med strikking og litt rydding i smykkekaoset mitt. Det var på tide, for jammen fant jeg mange smykker jeg ikke visste jeg hadde ;) 

Med bokser fra Clas Ohlson fikk jeg orden på mye, men har funnet ut at jeg må lage en hengevariant til kjedene. Har brukt timer på å få fra hverandre noen som hadde hektet seg sammen.

Passelig syssel mens værgudene og Torden-Tor raser fra seg. Kom litt i denne hagleskura..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar