torsdag 8. august 2013

Hovedfeiring av min 50 års dag


Ser det har vært lite blogging i løpet av sommeren, men skal prøve å ta det igjen nå. (Kan jo skylde på at ferien er tilbrakt på hytta uten strøm, og dermed ikke egnet for slike sysler)

Jeg starter ferien med feiring av min 50 års dag som var i april. Nær 40 gjester hadde anledning til å feire denne sammen med meg - midt i ferietida - det er jeg glad for. Feiringen ble avholdt på hytta med låvefest, spekemat, rømmegrøt med tilbehør av vått og tørt. Jeg fikk god hjelp til pynting og rigging av mine barn Lillian og Martin og svigerdatter, Henriette! I tillegg gid hjelp til det meste av gode venner; Unni & Kjetil (sånne er gode å ha) Tusen takk!
Kort oppsummert hadde jeg en superkoselig feiring med mine nærmeste venner og familie. Jeg ble overrasket med selvlaget sang fra Martin og Henriette, selvlaget sang fra storesøster Torhild og ikke minst en overveldende tale fra min kjære mann, Ola ;) 
Jeg fikk bakehjelp av Lillian som bakte cupcakes i lange baner, svigermor og niese Ingvild bakte også.
Storesøster og Henriette plukket blomster til bordene og svoger Ola Ingvar var sjefskaffekoker ;)




God stemning og Glimt fra kvelden får dere her. Takk for alle som ville feire dagen sammen med meg og takk for at dere gjorde festen! 




Vi hadde også et "skalkelag" uka etter for svigerinne Marion med familie, som dessverre ble forhindret fra å delta på selve markeringen
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar