søndag 21. september 2014

Mere helgesyssel

I går var vi på nydelig middag hos ei venninne i nyrenovert og oppusset hus. Hva gir slike som meg da? Jooda, hadde en del av et kabelbord liggende, så da laget jeg en klokke til. Den ble beiset i drivvedbeis, malte på "Carpe Diem", satte på tall og urverk. Så er det bare å håpe på at mottaker liker slikt og har veggplass nok. (Jeg tror den falt i smak)

Slike som meg samler også på kapp fra plank av alle slag. Her har jeg laget skilt av panelbiter og malt på tekst, satte de først sammen med hamptråd, men byttet til kjetting

Høsten er her så må vi jo ha lys etter årstiden. Så 2 syltetøyglass fikk servietter på seg, en røsslyng og et med tre motiv. Har du er tomt glass, servietter og Decoupagelim kommer du langt :) 















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar