torsdag 25. september 2014

Det ble et skilt i dag, med kloke ord


Gjør du som meg, så sparer du på panel-avkapp..


Har litt malingsrester..jeg hadde litt malingsrester av Milkpaint fra jeg malte CD skapet. Hobby/akrylmaling i en eller flere farger til bokstaver og pynt


Noen kloke ord i hodet :) og voilà.... Så har du et skilt. Moro å lage selv, gjenbruk, billigere og mye artigere enn de masseproduserte :)


Pusser over tilslutt for å få shabby-Chic-look. Dette var et testprosjekt, så jeg la ikke for mye jobb i det. Tenkte å ha no kjettingreier mellom hver, men det blir på et annet i såfall. Dette ble så stort i seg selv, så jeg bare stiftet plankene sammen og må bare finne en måte å henge det opp på.

Men ordene veldige riktige her i huset om dagen i allefall :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar