onsdag 23. november 2016

Jeg har lagd meg julekalender i kveld

Med ispinner fra Panduro og avlagte listestubber lagde jeg meg julekalender i kveld. Her henger nissen og venter på at det skal bli den 1. og klatringen kan starte



Først malte jeg alt grått for at stigen skulle få litt gammelt preg. Jeg gjorde det lettvint og blandet litt svart og hvit hobbylakk


Deretter limte jeg ispinnene, eller i dette tilfellet stigetrinnene på listene med jevne mellomrom...og vips så har jeg laget stigen. Dere får overse rotet på hjørneskapet. Dette er hobbyskapet mitt og i kreative perioder er det ikke alt som står inne i skapet  :)



Jeg malte på datoene med hvitt. Ellers pynta jeg litt, blant annet med en Lucia 


Litt "god jul"-bling, dompapp og sløyfer til oppheng. Godt fornøyd etter et par timer på kjøkkenet :)


Og her har nissen prøveklatret opp for å se om trinnene holdt.. nissen er forøvrig flere år gammel og har hengt til pynt på glass tidligere, så jeg husker ikke hvor jeg har kjøpt den.


Ha en fin adventstid!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar