søndag 13. september 2015

Litt enkel hekling gjør susen

Under oppussing merker jeg at det går mest i hvitt, grått og sort..så da ble det gardiner i fargen lavendel for å bryte litt. 

Jeg er nok litt vanedyr også på gardinoppheng. Jeg ble ikke fortrolig med at gardinene bare henger der, så jeg ønsket gardinbånd på de. 

Så en kveld denne uka stupte jeg ned i garnlageret og fant jammen et par nøster med heklegarn i en farge som var "spot on" til gardinene. (Syns jeg selv i allefall)


Veldig enkel hekling, men det gjorde susen og veldig fort gjort


En halv meter pr gardin og vips så ble det slik jeg ville 


Har også laget meg buss-tidsfordriv til og fra jobb.. Planen er kappe til kjøkkenvindu, men om DET blir som jeg har tenkt i hodet mitt gjenstår å se.. Og kommer nok her hvis det blir sluttført :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar