søndag 9. februar 2014

Hurra for gjenbruk og hobbygleder



Her er noen av mine prosjekter denne uka. Decoupage, servietter, frostspray, rub-ons gjør underverker. Senepsglass og andre glass lever videre ;)

Jeg har også lekt meg med gjenbruk av vinflaske. Sprayet, decoupage serviett, kvister fra hagen sprayet med snøspray. En messinglysestake fikk også makeover
Innimellom produserer jeg papirruller som senere skal dyppes i smelta stearin. Suverene tennbriketter som funker mye bedre enn de du kjøper
Jeg har også fått plass til den gamle skjenken (som svigerforeldrene mine har hatt) på kjøkkenet. Denne malte jeg for noen år siden, men den har stått i loftsstua som ikke brukes lengre. Jeg trengte skapplass til alle mine hobbyting, så da kom jeg på at denne kunne få plass 

Blitt litt strikking også. Et pannebånd i Marius som jeg lagde før jul er gjort om til lue. Det ble for bredt til pannebånd, så jeg strikket et nytt med mindre mønster. I tillegg har jeg strikket fingervotter til yngstesønn. De skal brukes til arbeid så derfor laget jeg de i raggsokkgarn, antar det er sterkere (?) 

Nå har jeg lyst til å hekle OL lua, må bare få kjøpt garn først... Kommer vel en blogg om det seinere, tenker jeg..

Også er det morsdag i dag og jeg har hatt besøk av Lillian som kom med mammapute til meg ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar