søndag 1. september 2013

Helgen nytes

Denne helga startet med besøk hos Unni og Ove som har flytta til Gran. Blir veldig sjelden vi møtes, men nå bestemte vi oss for å pakke snippsekken og dra på overnattingsbesøk. Det ble en koselig kveld med spekemat med øl og Fjøllakevitt til, og noen runder kortspill. Man drar ikke tomhendt, så torsdagskvelden heklet jeg en lyslykt, men da jeg kom hjem fra jobb fredag syns jeg en var litt lite, så jeg heklet en liten til før vi dro.

Lørdagen ble en veldig slapp dag, med bare noen få huslige sysler, og høyst nødvendige kokkekunster. Vi fikk besøk av Doris som skule være en natt hos "bestemor og bestefar" .

Søndag ble det laget flere scones, har fått helt dilla på disse og fryseren var tom for scones. Laget en porsjon med jordbærsmak og en skogsbær.. 
Og innimellom alt så strikkes det. Jeg skulle ikke strikke Mariusmønsteret på en stund etter at jeg leverte genser sist helg, men vips så var jeg igang igjen - vest denne gangen. 


Og slik går no dagan ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar