fredag 15. mars 2013

Tida strekker ikke til...

Ikke oppdatert her på ei stund, av den enkle grunn at jeg benytter all ledig fritid til strikking.

Jeg kjenner på at jeg begynner å stresse litt nå, for jeg har nesten lovet ferdig Marius hettegenser til han kommer på hytta i påsken... Og dere ser jeg har myyye igjen. Siste armen, klippe opp for glidelås og armer, montere dette sammen, strikke hette og kanter langs glidelås og hette. Dette bør være ferdig før vi drar på hytta om ei uke, pga tilgangen til symaskin er litt snevert på hytta uten strøm ;P

Men jeg går på med friskt mot og har ikke gitt opp håpet. Husvasken finner jeg vel igjen senere..

Å slik går no daga'n - go' helg :)

Ps. Noen som har tips til hva jeg bør ta først og sist i forhold til å rekke alt symaskinkrevende montering, så tar jeg mot det... Noe sluttstrikking kan jeg ta etter at jeg har kommet på hytta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar