lørdag 14. februar 2015

Valdreskofte ferdigstilt

Alle mine hobbypuslerier har stått i ro fra nyttår. Målet var å få ferdig en Valdreskofte på 1 mnd. 

Det holdt ikke, bomma med 14 dager. Det er jo litt annet å ta seg til med enn strikking også og i tillegg tok montering og strikking av knappestolper mer tid og arbeid enn jeg tenkte. Denne søtnosen her var på besøk i noen dager også og syns det ble kjedelig nå "bestemor" strikket



Nå er jeg i allefall ferdig og denne gangen har jeg sydd i armer for hånd. Har alltid sydd i armer med symaskin tidligere Ger starter moroa med klipping. Hull til armer og v-hals




Ferdig resultat


Det er altså ikke en medium damekofte jeg har strikket. Sybysta ble litt snau ..

Veldig fornøyd med knappene også.. Gamle 50 øringer




Nå gjenstår bare å se at den passer mottaker. Han ønsket både armer og jakke lengre enn oppskriften








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar