søndag 9. november 2014

Strikket Uggs-tøfler og andre helgesysler

I helgen har jeg fått satt knapper i Uggs-tøfler jeg strikket for en tid tilbake. Artig strikking, så jeg tror det blir flere. Oppskriften er kjøpt her http://hemilia.bigcartel.com




Det nærmer seg jul og jeg har laget julehjerter. Et bomullshjerte skal få lyslenke i seg, men må først tenke ut om jeg vil ha det hengende eller stående, så sluttbilde får vente. I tillegg har jeg heklet noen

Jeg har også tørket kongler i stekeovnen og ja, du leste riktig. Plukket med en del fra hytta og med tørking i ovnen kan disse brukes til mangt...dekorasjoner eller dyppe de i smeltet stearin så har du flotte tennbriketter

Jeg har selvfølgelig strikket en del, men bilde får vente siden det er julegave. Legger heller ved bilde av dette advent-strikkemysteriumet som jeg har strikket del 2 flere ganger. Først måtte jeg rekke opp for jeg var misfornøyd med fargevalget mitt. Så måtte jeg rekke om for jeg var ikke fornøyd med det fargevalget nå heller i tillegg til at det ble for løst strikket og ikke pent (bilde til venstre). 3. og siste forsøk ble bedre. Nå er det bare å vente på neste del av mønsteret som jeg tror kommer i kveld.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar