onsdag 5. juni 2013

Crazy- kjole ferdig!!

Jeg starta et stort prosjekt etter påske, da jeg var ferdig med 2 Marius-hettejakker og 1 Marius- tunika.

Nå var det Crazy-kjole til mor som sto på programmet, da jeg impulsivt falt for fargene og kjøpte garnet en høstkveld i fjor. Ikke riktig klok... Kjolen er strikket i Lerke til Dale på pinne 3,5

Men jeg gikk på med godt mot og del for del ble ferdig...




I kveld, 2 måneder senere kan jeg puste lettet ut. Den er ferdig! Ble kanskje ikke helt som mønsteret siden jeg strikket stripene i skjørtet like rundt, selv om mønsteret sa det skulle strikkes i 2 deler med forskjellige striper. Heldigvis passer den også ;) 



Da blir det å finne på et nytt sprøtt påfunn...men først ferdigstille en hvit Mariusgenser som ble påstartet under Kreta-turen i mai... Også har jeg en del UFO'er (UFerdige Objekt) liggende så kanskje jeg skal ta fram de etter skremmende mange år.....

6 kommentarer: