fredag 3. mai 2013

Litt om Crazy-kjole'strikking..

Det går sakte men sikkert fremover med kjoleprosjektet mitt, men all denne feiringa tar noe strikketid...men pytt pytt...finner den igjen, jeg vet du..

1,5 arm er ferdig, overdel og straks skjørtet...før det hele skal sys sammen. Takk og lov at jeg bestemte meg for å ikke følge oppskriften på skjørtet..det står at en skal strikke det i 2 deler, men jeg og vrangstrikking er ikke de beste venner - og skuldrene "roper" illevarslende etter mye vrangstrikking.

Jeg valgte å strikke rundt og rundt, stripene blir like hele veien rundt, det er vel eneste forskjellen + at jeg tar farger etter humøret og ikke sikkert det heller er etter oppskriften...men den er min ;)

Bekymringen er nå at den blir for str, men jeg får prøve å mikse det til. Orker i allefall ikke å rekke opp og starte på nytt ...

Lengter tilbake til Marius-strikking, egentlig :P God helg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar