onsdag 20. februar 2013

Det nærmer seg noe...

De siste dagene har vært småpirkdager, litt opprydning i alt male, pusse og vaskeutstyret. Utrolig hvor mye jeg hadde bruk for i løpet av oppussing av kjøkkenet...

I går kveld startet jeg på slutten av kjøkkenet; benkeplaten. Den har voldt meg en del hodebry, for hva gjør jeg med den? Etter en del søk på nettet og plukket opp noen tips her og der, så bestemte jeg for å male den.. Tenker mange river seg håret og lurer på hva jeg driver med, men..men. Er noe for meg sjøl jeg (ligner mest på Pippi; det har jeg aldri prøvd før, så det kan jeg helt sikkert.)

Vel, tilbake til i går kveld. Jeg vasket platen med rødsprit, det renser og matter ned. Deretter pusset jeg over med sandpapir for å få av resten av den blanke overflaten...og til sist et strøk med grunning
Etter jobb i dag tok jeg en tur på Family Sports Club igjen. Har vel ikke tråkket ned dørstokken der i det siste. Gjorde godt med en spinnøkt med styrketime etterpå. Kom hjem med litt fornyet energi så da malte jeg Bengalakk på benken
Så får se i morgen om det holder, eller det må enda et strøk til. Så da skulle det bare gjenstå silikon rundt, før vi setter ting på plass igjen..Og innimellom strikkes det jo fortsatt ;)

Ved å bli ferdig før planlagt gjør at vi får bli med på hyttetur på Nordseter til helga. Heldige vi ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar